Tik tok tok tok, mase sdg berjalan.... apabila mase sudah berlalu, ia tak akan datang kembali lagi....

Sunday, 22 May 2011

About C u P c A k e S

        Sekarang nie, dh ramai org yg suke kek cawan. termasuk aq skali. x taw lh nape. mungkin sebab rasanya, hiasannya atau warna nya???? tapi, ia cume muffin biase jer. cume tmbh ising krim jew atas muffin tu. itu yg nmpk lebih menarik kan?? N then rasenye bermcm-mcm. ade perisa vanilla, coklat, oren, strawberi, mocha pun ade taw. hiasannye pule dibuat drpd buttercream ataupun krim coklat ke atau fondant ke... hmmm nthlh..... 
         Selain tu, cupcake nie pun mahal jugak. saiz kecik, kalo 2 singgit. saiz besar mncecah dlm 2.50 seketul. hmmm mane x mhalnyer...... maklumlh kalo org tu jual cupcake n then ade time tempahan n then tempahannye hanye 2 ketul jew,, hmm baik x yah tmph. sebab nak seketul pun kene kire bajet jugak taw. ape lg kalo cupcake yg brsaiz kecil.... ish3, lglah leceh. kalo wat tmphan dlam 50 biji cupcake tu ok lg lh.. ini2 ketul?????   






            Cupcake sbnrnye dulu x fames pon, tpi, x tawlh mcm mane boleh fames skrg dn menjadi muffin yang berkelas tinggi plak tu.. ! Aq rase mungkin drpd negare lain ke, kan yg masuk tv ke, ye dak? Walaubagaimanapun, rasenye tetap sedaap. aq kalo gi jln2, kalo trjumpe kedai cupcake, mesti aq suruh mak aq beli punye ma... Krim nye yg brwrna warni, bercorak mnmbhkan selera aq utk makan cupcake tu... Emm yummy yummy!!!!
           Tp, x sume cupcake sedap, itu pun bergantung pad rase muffin atau krim nye jer.....  Dh x taw nk cite ape lg pasal cupcake nie... tgk jew lh gmbr kat bwh nie, sumenye cupcake!!! kalo terliur, buat lh sndiri yer... hahaha :) 
 

Yummy!


ElmOOo

No comments: